2 Ağustos 2015 Pazar

Ne kadar da dışa dönük olmuşuz

Ne gösteriş meraklısı olduk ya her şeyimiz ortada, afedersiniz ama yediğimizden yediğimizi yaptığımız yere kadar neredeyse sosyal medyaya yansıtır olmuşuz. Artık facebook'a bakmak saçmalık ötesi gibi, haber ve duyurular dışında. Farkettim de yıllardır görmediğimiz arkadaşlarla buluşsak bile hadi bi fotoğraf çekinip koyalım, sohbeti bırakalım millet merak eiyor bizi geziyoruz tozuyoruz görsünler diye çırpınıyor millet, ülke mahvoluyor ama biz eğleniyoruz hopaaa, böyle işte elimizden telefon düşmüyor ailemizin, arkdaşlarımızın gözleri yerine telefona bakıyoruz ne kadar da dışa dönük olmuşuz. Sanki arkadaşların değil de akıllı telefon bulluşmaları, her foroğrafı koyun tabi ya bana Paris'e gittiniz ya oraları koysalar hiç değilse görmüş oluruz onlara lafımız yok, nolmuş ben de bakkala gidiyorum nolmuş yani. Tabi ben yazsam eve hırsız girer kesin :D  Mesela haberlerde şehit haberleri yayınlanırken biz sizin sahil kenarındaki sıcaaak kumlar üzerindeki ayaklarınızı çoook merak ediyoruz gerçekten ;) İster kızın ister sinirlenin siz bilirsiniz ama ben sinirlenmiyorum bakın fikirlerimi belirtiyorum azcık duyarlı olalım ;) Bir de selfie çıkmış eskiden ergen çekimi derdik moda oldu vay halimize kpss'de soru bile olmuş :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder